Pluggoffret offrar värdefull pluggtid ;)

Iaf, gör en liten paus i pluggandet. Suttit med matte typ hela tiden sen jag skrev nyss (- middagstid då). Shiiiat, tror jag kommer hinna öva på allt innan provet iaf *stolt*. Idag började vi med matte, var helt ok. Man märker på klassen att det drar ihop sig mot prov. Alla sitter extra koncentrerade, lyssnar på vad han säger, ingen går ut osv.. Underligt..

Sen var det engelska. Disskuterade boken, gah seriöööst, hamnade med Y igen.. Fy fan, för att få en syl i vädret måste man typ prata högt, för annars avbryts man. Suuuuuck, go n die!... Sen lunch och mer eng. Svenskan därefter var helt ok, skrev dikter. Eller vi satt ute och typ garvade åt Roys dikt mest. Haha...


Classtime var inget spec. har nån sciencedag framöver.. Kemin var bättre än förra gången, börjar fatta vrf jag vill veta det han berättar om. Håller på joner osv just nu, olika blandningar och hur många mol this är i blandningen om det är 0.534 mol that i.. Lurigtlurigt.. Han släppte oss tidigare också vilket alltid är omtyckt.. Fy fan vad kallt det var ute, sådär bitande kallt blåste det, så jag och Emelie kutade till tunnelbanan för att ta skydd..

Haha juste mailade ju till apoteket när de vart otrevliga.  Fick detta tillbaka:

Hej!
Beklagar det bemötandet du fått här på apoteket Shop. Jag vill verkligen göra något åt detta. Skulle vara ytterst tacksam om du kunde ringa upp mig 070 XXX XX XX.
Tack för att du informerade mig om det bemötande du fått två dagar i rad.


Med vänlig hälsning
Catharina XXXXX
X
X
X
X
Drottningholmsvägen 14
112 42 Stockholm
[email protected]
www.apoteket.se









-----Ursprungligt meddelande-----
Från: [email protected]@APB
Skickat: den 26 november 2007 16:27
Till: Catharina XXXXXX
Ämne: SV: Apoteket.se Mail: Fråga Apoteket Från Apoteket Kundcentrum: Ärende 13738788

Hej,
vidarebefordrar nedanstående e-post
Apoteket Kundcentrum




Svar på nedanstående E-post
---------------------------------------------

Avsändarnamn: Elsa SXXXXXXXX
Ville bara påpeka att ni har sjukt otrevlig personal vid Fridhemsplans Apoteket Shop. Var där två dagar i rad och frågade om ACOs juledition. Först fick jag svaret att de hade den på lagret. så jag stod och väntade så kom hon ut från lagret och berättade att de inte packat upp dem än. Så frågade när de skulle göra det och hon fnyste bara På måndag.
Tänkte att det kanske bara var hon som hade en dålig dag så gick dit idag igen (23/11) och frågade, då nekade hon att de hade den, och eftersom tjejen dagen innan berättat att den fanns på lagret stod hon alltså och ljög mig upp i ansiktet. Spelade istället med och frågade om den kanske skulle finnas i stan ist. Fick då svaret: Nej! Och om den finns det så har dom syndat för kampanjen är inte förrän på måndag!.
Åkte till stan iaf då jag var desperat efter att få tag på hudkrämen som skulle bli en present tills nu i helgen. Självklart fanns den där, mitt framför dörren.
Tycker bara att man ska sätta kundens bästa framför kampanjer, om jag behöver den den dagen och de har den på lagret ska de inte ljuga för mig utan ist. hjälpa mig så gott det går. Blev riktigt besviken då jag annars (I Vällingby) brukar bli trevligt bemött av apotekarna,,, Mvh Elsa

Klaga lönar sig, hoppas de skärper sig på aopteket:)


Kommentarer
Postat av: adam

tjatkärring, hahahahha skoja okej roligt för dig då !:E

2007-11-28 @ 07:02:29
Postat av: Izabelle

Håller faktikst med adam :P Deras kampanj hade ju inte börjat, det skulle vara som att du gick HM och ville ha deras kläder som dom ska sälja nästa torsdag nu, för att du behöver plagget i helgen :P

2007-11-29 @ 08:30:03
URL: http://roadtojoy.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha jo men finns ingen anledning att ljuga för mig för det eller uppträda otrevligt..

2007-11-29 @ 17:48:02
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Tommarlin

Hello, any body here???

2009-07-09 @ 09:34:23
URL: http://tommarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0