Onsdag=provdag

Upp rätt tidigt idag eftersom jag var tvungen att skriva klart engelska novellen.. Sen iväg till skolan, snöade inte idag vilket var skönt. Men urk vad kallt det var. Började 08.20 med engelska A nationella. Läsförståelse som gick sådär tror jag. Sedan hade vi 15 min rast och därefter uppsatsskrivning eng A nationella. Uuurk. Så har gjort massa engelska idag med andra ord.

Sedan slutade vi, ringde för att säga grattis till Adam som tydligen var påväg till donken. Så mötte dem där, August var där också, och sen några som jag inte träffat. Iaf åkte hemåt och har gjort spenatomelett till lunch, gotti. Ikväll ska jag Pattalie och Pissabelle till Vällingby och käka tror jag. Kiste är för långt bort, och jag känner mig seg. Har iaf duschat, ni skulle sett hur mitt hår såg ut :O TRor jag ska sova lite middag nu eller något, puss!

BTW en extra tanke till Pissabelle som fyllde år igår!!

Kommentarer
Postat av: Jonahnatasha

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2010-04-27 @ 14:33:54
URL: http://jonahnatasha.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0