Min mamma, the real story...

Seriöst min mamma mobbar mig. Lillasyster sitter och kallar mig korkad och när jag säger något om spanska trycker hon ur sig "Meen du fick ju faktist bara VG i spanska!". Och mamma bryr sig inte ett piss, hade jag sagt något sånt hade det slutat med jordens utskällning, kalla upp pappa för förstärkning och därefter gått emot mig i samlad trupp... Idiot säger jag bara.

Sen det faktum att jag tydligen ska betala mat själv om jag käkar ute, inte helt ute på hal is. Men när hon betalar för Lillasyster när hon ska fika för mig bara arg. Det är tydligen viktigare att hon får fika än att jag får äta middag, det förstår väl vem som helst? Det är väl helt självklart?

Kommentarer
Postat av: Wooowusa

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2009-04-15 @ 10:03:34
URL: http://www.wooowusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0