Måwndag

Hade lite feber imorse men det vara bara att suck it up, tkr bara det är jobbigt att sitta hemma och uggla en hel dag, det har jag redan ägnat helgen åt ;). Så först SoSc, rätt trist faktist, brukar vara roligare, men var helt ok ändå. Spanskan gick förbi rätt fort, störde mig som fan på Y. Seriöööööööst, låt mig vara!

Lunch, pannkakor, mums, åt massor! Rasten låg jag mest och typ garvade med Emelie.. Eller hon varken låg eller garva menmen.. Kemin var rätt svår faktist, rätt tråkig denna gång, brukar vara roligare annars.. Överlevde iaf, på något sätt går alltid de lektionerna fort..

Bilden fortsatte jag kladda med lera och blev klar med min katt. Eller det är katthuvud samt dens "axlar". Så knepade ihop en liten mus också. Om katten blir bra då jag har bränt och glaserat den så ska nog mormor få den. Men det är nog lite för mkt önsketänkande;)

Nrär jag sen kommer hem finner jag huset olarmat. Självklart är lillasyster "sjuuuuuk". Det faktum att hon ligger framför tven, i typ hotpants och tröja, käkar chokladmousse som hon gjort iordning gjorde mig sur. Jag har en lat lillasyster, det är mest pinsamt, speciellt då föräldrarna går på det -.-

Mamma till lillasyster igår; "Har du numret till praon om du blir sjuk eller något?". Hon svarar ja följt av ett "jag har ju faktist ganska ont i halsen *tvinga fram en ynklig fejkhostning*. Mamma föreslår då att hon ska stanna hemma.. De faktum att hon senare på kvällen (likt hon gjort typ varje kväll rätt länge nu...) spelade gitarr och SJÖNG verkade inte spela någon roll.. Why doesn't my sister have any guts...

Kommentarer
Postat av: Troyolivia

NICE AND WONDERFUL SITE

2008-09-04 @ 14:48:56
URL: http://troyolivia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0