Måndag efter höstlovet

Hmm mitt lösenord funkade inte nyss så fick be dem maila ett nytt :S. Wtf.. Iaf så tänkte jag berätta om min dag, började med SoSc där vi kollade på presentationer. På spanskan fick vi tillbaka lite grunks som prov osv.. gick sådär. Inte spec bra, men då spanska är ett av de ämnen som jag inte fick mvg i som slutbetyg så är det ändå lugnt!

Lunchen var skoj, de hade massa teorier om att jag har världshärskare här hemma, om det bara vore så väl. Kemin var SVÅR, ska kolla upp vad vi egentligen sysslade med på tunnelbanan till skolan imorgon. Var nåt om att få reda på hur många % av massan av vissa molekyler som bestod av ett visst ämne.. Vi hade skoj iaf, någons röv made our day, NOT!

Efter åkte jag och Emelie till Vällingby för att fixa en liten jox till en annan liten jox som fyller år imorgon (och nej, inte till Malik;P) sen köpte jag årets första julklapp, till lillasyster. Mowahaha, när hon läser kommer hon bli eld och lågor och snoka i mitt rum, mowahaahahaha!!

Sen åkte jag och träffade David, så vi var hemma här och kollade lite på tv. Kom fram till att "it" inte riktigt var vår grej. Så la undan det. Ibland är det 'it' men vill ha och inte något annat.. Jaja iaf, nu blir det skriva eng!

Kommentarer
Postat av: Izabelle

hmm.. vill ha en förklaring om det där om david..

2007-11-06 @ 14:26:21
URL: http://roadtojoy.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha, va?

2007-11-07 @ 17:53:08
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0