Ma-lärare, Aquaria o ny väska!

Sitter och pluggar matte. Skolan var helt ok, började på Aquaria vilket var skoj, lärarinnan var dock sen, men hon är verkligen jättetrevlig:). Gick en guidad rundtur där inne och har glömt hur kul det är att gå där, såg alla möjliga fiskar. Kröp (satt) i fisktunneln också vilket var jättetyfft;). Haha vi satt där inne i typ en kvart och stirrade på alla fiskar, vi från Kungsholmen och några dagisbarn -.-

Sen åkte vi mot skolan, jag hann in på donken och köpte mig en happy meal:D. Mums! Hade lång lunchrast sen så satt och snackade än hel del. Efter vår barnsliga förmiddag var "vi" nu mer "kungsholmliga" och disskuterade allt från religion till kärlek till djur. Matten var seg dock menmen..

Sen gick jag ner och snackade med Mia o Jossan i typ nån halvtimma. Pratade om allt mellan himmel och jord, från Mias son till procentteorier.. Mia sa även att Roddis, min ma lärare egentligen är extremt ironisk. Will keep that in mind så jag fattar skämten. Hon förklarade även att på typ lärarfester vill man tydligen sitta bredvid honom för att han är så rolig.. Hmm.. Studerat på Cambridge hade han tydligen också gjort.

Sen släpade jag med mig Josefin till Accessoras showroom där det blev en väska. En svart faktist, tror inte jag äger någon svart? Vem vet? Nu ska jag plugga matte, men först ska jag bara berätta vilken superlärare jag hade i ma innan. Satt och hade assvårt med några tal så tänkte bara på vad han sagt och så löste sig alla problem. Shit saknar faktist honom, en av mina bästa lärare någonsin!

Kommentarer
Postat av: Jesperveronika

Lots of great info, keep up the good work!

2009-06-18 @ 09:17:09
URL: http://jesperveronika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0