Hatar er

Gah missade förra avsnittet av Greys så försöker hänga med så gått det går under detta avsnitt. Imorgon ska klassen iaf till Aquaria. Ska väl bli kul men förlorar min sovmorgon :/. Sen ska jag hinna iväg till HM och köpa underkläder, gulligt set för bra pris imorgon.

Btw, gissa vems lillasyster som kastade ett äppelskrutt i huvudet på sin storasyster? ETT ÄPPELSKRUTT!!! Självklart min syster, skrek på henne att gå härifrån och fick då en utskällning av pappa för att jag får inte säga sånt. För att jag får inte säga sånt till min syster, ingen annan säger något dock så vad fan ska jag gröa?!!
FITTANäe nu ska jag ut en stnd.

Kommentarer
Postat av: Eirikmarlin

Awesome site!

2008-09-04 @ 10:53:42
URL: http://eirikmarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0