Fuck u

Gah nu är jag bara arg. Lyckat, det är ju nu jag ska vara skitglad och allmänt på topp.. En kompiskompis är sjukt otrevlig och påstår att jag fått min kompis att må dålig. Om jag gjort något så är det att ha ägnat tid åt min kompis i närmare ett halvår för att få personen i fråga att må bättre. Fyfan vad det sårar när någon bara förutsätter att allting är ens fel och att man är en totalt värdelös människa.. It sux, bigtimes! gAh var så förbannad så jag grina ett tag för jag vet att det inte var mitt fel, men stenen jag pratade med vägrade acceptera det och fortsatte vara dryg....

Kommentarer
Postat av: Eivindanne

Nice site, regards from the netherlands!

2009-10-07 @ 12:42:41
URL: http://eivindanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0