Frajdäjj

Hmm igår då; Först hade vi SoSc. Gjorde vår presentation, gick helt ok faktist, med tanke på att det inte var så välförberett. Iaf det gick bra och efter det hade vi gympa. Spelade volleyboll, har klasskampen på ons så de plockade ut folk till vårt lag ;). Jag och Nicole ska nog heja iaf ;)

Lunchen var bläh, så hoppade den. Matten var väl seg, Nicole o co. fick skäll Roddis ;). HAha hon hade vart busig och kastat papper i håret på Farre ;). Haha. Sen åkte jag med Nicole hem till henne och hennes mamma skjutsade oss till hennes häst. Klappade den helt frivilligt och sen "åkte jag häst" (Emlilia termer). Travade tom. Klå den ni. Sen borstade jag håret på honom också :]

Åkte Roslagsbanan hem til Nicole där vi käkade och kollad epå Skönheten och Odjuret. insåg att klockan blivit mkt, men fick sova där. Låg och snackade ett tag och lyssnade på musik. Haha ni skulle hört Nicole precis innan hon somna, då började hon fnissa. Dock var hon typ okontaktbar ;)

Vaknade sent och sen dess lodade vi hemma hos henne. Hon skulle till Mistral (hästen) så jag tog bussen hem. Tadaaaam, hemma. Sen ikväll ska jag nog till Ragna, är ju fotboll ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0