Elsas reflektioner

Gah matteprov på fredag. Sitter och pluggar just nu..  Sen var det massa annat att göra också, kemiläxa tills måndag, SoSc till fredag, NaSc till imorgon, Eng till imorgon, Sv till fredag, sv-prov nästa vecka, läst klart sv bok tills onsdag nästa vecka osvosv... Alla läxor osv kom i en klump helt plötsligt denna vecka:S:S.

Btw så igår när jag stod och duschade kom jag på att inte har någon skolplikt. HAr ju vetat det sen innan men det varetgå upp tidigt imorgon för att gå till skolan, jag behöver inte göra mina läxor.. Haha gör allt sånt iaf, men kändes skönt att veta det ;)

Finns ännu en tävling där man kan vinna presentkort och tröja. Gölligt! Snygg tröja som tydligen är designad av bloggägaren själv, det kallar jag skillzz!

Kommentarer
Postat av: Saidfelicia

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-09-22 @ 09:57:57
URL: http://saidfelicia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0