Död!

Gud vad skönt med helg! Idag kändes jättelång även fast jag bara hade 3 lektioner.. Hmm, iaf började med SoSc. Hade vikarie, skulle gjort en presentation men vi fejkade lite så vi slapp denna gång med ;). Sen var det gympa, körde kickboxning denna gång med. Tkr det är roligt faktist, gillar att slå på folk... Gjorde gympa förhöret också, och sen spelade vi lite volleyboll.

Efter var det lunch, blev helt död under den. Äcklig mat så käkade några grönsaksstavar och ett par knäckebröd.. Sen satt jag mest i min egna lilla värld, huvudet hängde inte riktigt med. Matte efteråt med vikarie, som höll på att söva mig. Jag och Nicole gick ut och 'jobbade', låg p åen bänk och snackade med Farre. Ägde honom i raptävling också.. Klå den ni..

Påvägen hem köpte jag en lussebulle på Pressbyrån, satan vad gott. När jag kom hem kollade jag i skolkatalogen och sen skjutsade mamma till Vällingby. Köpte nån tonad dagcreme från LdB, hårspray från Wella, julkalender med svampbob, hårspännen med röda rosetter från Glitter, grisörhängen från dito, sen köpte jag Smarties också, mums! Näe nu ska jag ta en tupplur, supertrött!

Kommentarer
Postat av: Sionac

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2010-01-12 @ 11:59:57
URL: http://sionac.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0