Direkt från Kungsholmen

Hejsan, skriver direkt från Kungsholmen. Sitter på nån lektion där vi ska lära oss använda vårt Fronter-system. Haha, trist, mitt lösen krånglar dock. Säger att jag har vart inloggad i söndags kl 3 -.-

Iaf, började dagen med matte, gick helt ok faktist, hela klassen satt helt tyst för ovanlighetens skull :S. Sen hade vi tydligen nationella lyssningsövningen, sista delen var helt omöjlig att höra vad de sa men tror det gick sådär iaf! Håller på att lära oss hur man typ disskuterar på Fronter, vrf skulle jag vilja göra det ;)?

Efter det här har vi svenska tror jag, har skiten nere i skåpet dock, bajsbajsbajs. Sen är det Class-Time, brukar inte ge så mkt. Och sedan kemi, efter ska mamma hämta upp mig (ja den mamma som jag inte pratar med och knappt har pratat med den senaste veckan...) för vi ska iväg och vaccinera oss med Gardasil -.-

Kommentarer
Postat av: Mileah

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-09-27 @ 14:13:11
URL: http://www.mileah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0