Barnvakt, yepp here I aaaam!

Började dagen med att halka mig ner till tunnelbanan, och ja det var ett under att jag inte trillade ;). Började med SoSc, skulle egentligen ha redovisat med det sket sig. Sen var det spanska, var helt ok.. Började kolla på en serie som jag såg förra året :)). Lunchen var helt ok och därefter drog Ragna som skulle till tandläkaren och få tandställning (Best wishes to Ragna!)

Kemin var intressant och bilden helt ok och inte så långtråkig som den brukar vara. Stressade därifrån för att möta C och T's pappa H vid T's dagis. Hämtade T och följde med dem hem, pappan var dock med för att jag skulle få en inblick i hur deras vardagsrutin såg ut. Så hem till dem där jag lekte med dem till 5 då vi fick middag. (Notera att jag nu vet hur man byter en blöja, har dock inte vågat prova själv än). Iaf 6 började Bolibompa där T  satt fastspikad. Lilla flickan började då bli trött så hon lade sig, men kom upp igen kort därefter.


Vid 7 låg de båda till sängs och jag gick därifrån. Har verkligen vart supermysigt:). Frågan är dock hur jag kommer lyckas åka tunnelbana hem själv med två små människor... Det återstår att se! Nu blir det plugg! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0