Allhelgona helgen

Igår klarnade upp sig lite iaf, fortfarande lite smått irriterad. Efter middagen åkte vi och hämtade upp farmor och åkte iväg till kyrkogården, minneslunden var superfin. Jag tände ett ljus där för farfar också, och farmor la en krans:'). Sen gick vi till graven och de tände några ljus där och la dit en krans. Hela kyrkogården var som ett eldhav av lyktor, verkligen jättefint..

Åkte hem och pappa släppte mig vid Islandstorget för att jag skulle köpa vispgrädde åt mig och lillasyster. Kom hem och så gjorde vi varm choklad med vispgrädde och såg klart på "nära & kära". Sen kom den där " 'blabla' barnens olycksaliga liv" som vi också kollade på. Den var bra faktist, somnade inte ens :O!! Så satt och kollade på film hela kvällen i myskläder; rosa långkalsonger, mussetröjan och sockar. So hot!

Idag blir det plugg för hela slanten och sedan middag hemma hos farmor. Insåg för nån timma sen att jag har en novell att skriva tills på tisdag i svenskan.. Lyckat Elsa.. Sen ska jag skriva en rough sketch of a novel i eng också, samt lära mig lite om país Vasco i spanskan. Wish me good luck! Och sedan ska jag se reprieserna av Grey's och Desperate Housewives också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0