Åjnsdaug

Började med natural science. Hade gjort större delen av läxan men inte fattat en del, men nu har det iaf klarnat. Gympan var jag inte på och det nog bra då varje gång jag ställde mig upp snurrade hela rummet... Suck. Satt och gjorde eng med Emelie, hade glömt min läxa på köksbordet... Smidigt värre.

Lunch var sådär, potatisbullar.. Svenskan var rolig, satt och skrev dikter i biblioteket. Blev faktist klar med min, så slipper göra den hemma :). Urk fick springa och byta batterier i tangentbordet precis, jubbigt jubbigt. Iaf vår lärarkandidat som höll i lektionen tyckte den var bra så:)

Engelskan började rätt sent,  så ringde Jossan precis innan självklart hade hon slutat så jag "tvingade" upp henne till min lektion. Så hon var med och hade rätt skoj faktist;). Hon är läskigt bra på Harry Potter frågor, min egna tönt :]. Farre tömde papper i mitt hår och lite på Jossan, "som välkomstpresent". Suuuck. Fick även veta att alla killar i Jossans klass tycker att Emilia är snygg, kan vara bra att veta ;).

Sen satt hon och pratade med mig, Emelie o Arusa en stund. Josefin skulle lukta på min aco-lotion. Och vad gör Jossan, hon trycker på den så det flyger lotion i hennes ansikte, på hennes jacka, på min tröja och lite här o var. Hahaha så jävla klantigt. Iaf så satt vi och skvallrade lite vilket var ett tag sen.

Spanskan var helt ok, större delen gick åt att kolla på film och berätta om hur man bor för en gupp. Jag hamnade med tjejerna i min klass vilket var perfekt då vi hade roligt:). Vägen hem snöade det, urkurk. Fick gå hem i snön, hua. Summan av kardemumman (hahah ännu ett uttryck jag aldrig har använt) är att Jossan borde börja min klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0