Wuho, I'm going to hell and then I'm off to Heaven..

Har långlunch som vanligt.. Vart ingen spanska vilket gjorde att vi fick typ 1h och 20 min lunchrast. Så jag har hunnit med att göra min försenade engelskaläxa och käkat yoghurt :))

Efter lunchen har jag mentor, syslöjd och sen tyskaprov :/:/. Asså det känns som om det vi har fått att plugga på bara är grammatik, inga substantiv alls. Så jag pluggade in några gamla ord och några nya. Har lite problem med Ackusativobjekten.. Menmen, lär väl överlea ändå..

Gissa vad som händer efter provet då?! Jo jag och pappa kör hem båten :D:D:D:D. Gud vad länge sen det var, Båten, fördäck, vind, sol, vågor, vatten som stänker+ingen lillasyster = himmelen. Dvs jag ska få spendera en timma i paradiset idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0