WOOOOW jag är klantigast någonsin..

Morgonen börjar med att väckarklockan ringer kl 07.57. Jag flyger upp ur sängen börjar klä på mig och springer in i badrummet och börjar fixa. Väl där inser jag att det är söndag och inte måndag som jag trodde. Hahaha så går och lägger mig i det jag har på mig igen.

Vaknar igen vid 10, farmor ringer och undrar om jag har lust att hjälpa henne i gamla trädgården. Självklart, gör mig iordning på 30 min och sen drar jag och farmor till Ålsten. Min farmor är typ VÄRLDENS sötaste och snällaste. Iaf så rensar ogräs ochklipper gräs i solen, jättevarmt blev det så jag kunde gå runt i bara linne.

Vart lägger jag min tjocktröja? Jo på biltaket. Tror ni jag kommer ihåg den när vi ska åka till Brommaplan? Hahaha självklart inte. Vid Brommaplan:

Elsa - Ehrrrrm.... Tog du min tjocktröja?
Farmor - Näe?
Elsa - Hmm, ointe jag heller.
Farmor - Haha va? Vart är den då?
Elsa - Inte på taket iaf...


Haha så när vi handlat jordgubbar och mobilpengar åker vi tillbaka och hittar mkt riktigt min tröja på vägen -.-. Hej jag är smidig.. Den var oskadd iaf så vi åkte hem och nu är det snabbstädning och supersnabbsminkning som gäller. BAAAAJJJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0