Vita solglasögon, cappuccino och X som bitchar..

Mowahahaha tror att jag har hittat de perfekta vita solglasögonen, ska prova dem först dock. Bara sett bilder från internet. Iaf så var jag och Izabelle hemma här på lunchen; Thai med loka till och sen fikade vi med nya cappuccino-maskinen och våra goda brownies(som smakade mer chokladkolakakor).

Fixade det sista på gymnasievalet också, lade till Höglands och VR Odenplan längst ner (Haha eller ovanför Bromma). Skrev ut det och sen tog vi cykeln ned för matte igen. Några hade muntligt ma-prov så vi andra fick arbeta utan lärare.

Haha vet väl inte om de andra gjorde något men jag räknade ett par sidor iaf. Sen var det gympa, hade yoga. Var väl sådär, jobbigt då en vissa GUSTAF filmade mig -.-. INTE ROLIGT, så jag slog honom och nu har han lovat att han raderat det, misstänker dock att han lurar mig..

Hmm här hemma har jag inte gjort mkt, väntar på mat och sen ska jag se reprisen på VS Fashion show. 19.00 på trean ikväll. Har redan fixat så att middagen är planerad efter programmet :))

Annars har det väl inte hänt så mkt förutom att det är inbördeskrig i klassen. Eller om man ens kan kalla det så? X är inte spec. omtyckt och gick då till mentorn och sa att han "visste" vem som hade klottrat, fortfarande X, du har ingen aning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0