Trött, nationella resultat, planer och BÖGMÖTE(L)

Gud vad trött jag är, inte konstigt om man tänker på det faktum att jag gick upp 05.37 (Har någon tvångstanke om att min väckningstid ALLTID måste sluta på sju...) Var ju hemma och skrev lite so, sen var det kemi som jag faktist börjar förstå nu :)). Blir typ lika glad varje gång jag fattar något ;)

Lunchen spenderades i musiksalen där vi övade på våran soeta låt, haha GUD vad bra vi är... Sen var det matte, fick tillbaka resultatet på alla nationella sammanlagt. Vågade inte kolla precis då och där men kollade här hemma och är nöjd faktist. Ni anar inte hur glad jag blev när jag såg det, trodde verkligen inte att jag skulle få det. Gah, glad :D

Sen var det gympa, Jetteruligt. Izabelle satt bak så skjutsade jag henne till Råcksta träsk där vi fick springa på tid. Triiiist, vi försökte med en undanmanöver som dessvärre misslyckades. Planen involverade en blöt Izabelle, mig, inga nycklar, lilla Patriks moppe och min änder. Dömt att misslyckas?

Izabelle följde alltså med hem hit så vi typ snackade en massa, jag duschade och hon fick skölja sina bralluur. När hon gått hem käkade vi och sen åkte jag och pappa tilll farmor och hjälpte henne lite. VET NI VAD BTW?!!! Nästa helg är det asadon på Högböte och då ska vi ut(L). Är så jävla lycklig rajt now! Men det ska vi ändra på för nu ska jag upp och sticka på mitt syslöjdsarbete..Wuho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0