Sovmorgon, tyska-resultat och music;)

För en timma sedan var jag supertrött och ville lägga mig. Nu är jag plötsligt pigg igen  -.-.. Inte roligt.. Iaf började dagen med soovmorgon :-). Välbehövd må jag säga, smart som jag är så duschade jag igårkväll så slapp gå upp tidigt ;).

Matte som vi inte gjorde något spec. på. Repeterade lite och lärde oss Pythagoras sats, schpeennande. Spanskan var trist som vanligt, började på mitt arbete iaf. Lunchen stack jag hem fort som attan, hann hem, käka lunch, fixa picknick-stuff till tyskan, sitta lite vid datan, käka ett äpple och cykla tillbaka på mindre än 30 min :O!!

Mentor, inte mkt. De babblade lite om Volleybollturneringen. JAg är i tjejlaget, de toppade lagen och körde de bästa i mixlaget ^o). Mowahaha. Sen syslöjd, blev klar med min skjorta, lämnade in den och dokumentationen, nu är det bara vantarna kvar. Hoppas verkligen på Mvg i syslöjd, aja lär ju överleva ändå..

På tyskan fick vi tillbaka proven, visade sig att allt plugg kvällen innan gett resultat (alltså för de som inte förstod; Det gick bra på provet). Sen gick vi ut och picknickade och snackade skit med lärarinnan. Gah har inte haft henne mer än ett år men gud kommer sakna henne lite;).

Sen gick jag till musiken eftersom vi skulle repa låten. Jo det gick väl rätt bra för att vara oss i slutet iaf. Alla var lite smått gnälliga och griniga menmen. Kan glädja mig med att jag klarade av att hålla takten iaf, jag är numera den som får skrika när vi ska börja spela efter triangelsolot ;) *överbelåten min*

Kommentarer
Postat av: Emretanja

Nice site, regards from the netherlands!

2009-09-11 @ 09:05:29
URL: http://emretanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0