Sött nagellack iaf..

Idag var en jobbig dag :/. Började med att jag sov dåligt och gick upp 06.17, började med gympa - utomhus... Vi körde volleyboll vilket = kallt, blött, ont, tråkigt, smutsigt och jobbigt -.-. Iaf så hade vi inte heller några omklädningsrum vilket gjorde att jag fick gå vidare i min mysdräkt (nej jag tänker inte byta om i ett klassrum med insyn från skolgården).

So:n var trist. Matten var helt okey, fortf typ bara jag som arbetar, menmen. Their lost. Lunchen var typ dagens prövning som jag failade totalt på. Var så in i helvette hungrig så bestämde mig för att käka. Satte mig med killarna och när jag precis börjat skära i min köttbulle börjar det prata om bakterier, hur stor chansen är att jag har ätit på samma bestick som blablabla...

Jo men ofta jag kunde äta min mat då? Ibland ogillar jag er pojkar starkt. Förstår inte varför ni håller på så mot mig, tror dock inte de förstår hur jag mår efter nåt sånt. Aja shit the same..

Sen typ satt jag, son trök, svenskan hade vi nationella muntliga på. Jag tyckte det gick bra med alla tyckte att när jag återberättade berättade jag exakt (innantill) som berättarrösten hade gjort. Tänkte inte på det själv men jag kanske valde samma ord som berättaren? hade dock bara stödord och pratade utifrån enstaka meningar.

Efter skolan drog jag och pissabelle hem till mig, hämtade pengar, fikade (cappuccino nu igen) och sen drog vi in till stan. Lol målade naglarna på tunnelbanan påväg in, hur geek får man bli? Iaf så gick vi omkring lite, köpte 2 par trosor, ett nagellack från Mavala i färgen "Sweety" (Sommarkollektionen), mousse och nagelfilar :).

Izabelle fick mig även att prova ett par balklänningar, dock dög ingen ;). Hem, pappa hämtade mig vid Islands, käkade, pluggade fysik, kollade på mitt program (se föregående inlägg) och nu fortsätter jag plugga ;) BAAJ


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Lol målade naglarna HAHAHAH "LOL"

2007-05-14 @ 21:24:55
Postat av: HEHE

rofl, du blev ägd vid maten

btw; sry :p

2007-05-14 @ 22:14:05
Postat av: Elsa

Gustaf: Inte min idé!

Adam: Ja jag blev väl ägd då? Inte mat på hela dagen för att folk älskar att mobba mig=ägd..

2007-05-15 @ 15:48:26
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0