Slöa jävel med nytt nagellack

Jupps idag=slödag. Borde egentligen ha städat så det ska jag göra nu ikväll ist. Hade tänkt kolla på film med Izabelle men hon dissade mig :O! Iaf så när jag väl hade klätt på mig så åkte jag till Vällingby (ovanligt..) Skulle kolla efter solglasögonen men de hade de bara i svart...

Kollade även efter ett visst armband på HM men det fanns inte det heller. Så jag tog och gick in en snabbis på Kicks ist. De har jätterea med massa saker nedsatta till 70%. Självklart fann jag mig ett nagelack, ljussrosa lite pärlemoskimrande. Det köptes.

In på Twilfit och provade bikini, överdelen satt inte snyggt den såg för liten ut på något sätt.. Skumt. Sen mötte jag Sofie och gick iväg till hennes dansuppvisning. Hjälp vad hon dansade, trot hon var med 8 ggr och dansade -.-. Hur hon hann  med klädbyten därimellan var/är ett mysterium.

Sen hem igen, mötte den lilla och rödtott också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0