Nrj, presenter, bitches och båten

Hellu igen, mina fötter gör ontontont. Men det var det nog värt. När jag gick var jag tvärarg och förbannad men när jag gått i en timma ner till båten så lugnade det ner sig. Låg där på akterdäck ett tag och kände hur ilskan liksom rann ur mig, precis som jag hoppats.


                     image117
                                                     Hej jag gillar båten :D


Påväg dit råkade jag tappa bort mig i Höglandet men kom tillslut ut på det ställe som jag hade tänkt komma ut på. Mkt stolt över mig själv faktist. Var som sagt nere vid båten och sen promenerade jag hem igen fast tog en liten omväg upp förbi Ängbybadet.

Sen ringde Oscar M också. Han undrade om jag var på Högböte så vi disskuterade lite idéer om man kan ta jolle ut till Högböte och vad som hädner i sommar osv. Inte något långt samtal men det var precis lagom för att pigga upp mig :)

Innan så var det som sagt nrj in the park som bidde hyffsat misslyckat. Tror jag hade mått bättre av att inte gå dit om jag hade vetat hur jobbigt det skulle vara. När vi kom dit så drog jag och Nathlie in i folkmängden och lämnade Izabelle, Gustaf och Adam sittandes utanför folkklungan då de inte ville trängas.

Och eftersom jag är bitch no1 så armbågade jag mig och Nathalie framåt tills vi stod jättenära scenen, på både gott och ont. Stod bakom ett gäng turkar som knuffades och luktade illa, och sen bredvid dem ett gäng STORA tjejer som man knappt vågade stå bredvid..

De knuffades från alla möjliga håll och det slutade med att jag stod stel som en pinne, höll för ögonen och typ skrek. Näe det var ingenting för mig, borde ta med någon stor människa nästa gång som kan skydda mig.. JAg som trodde jag var stor hade inte en chans..

Åkte hem själv då de andra dragit och sen efter det tog jag som sagt en promenad. Juste, innan jag åkte in till stan hade jag redan vart inne en gång för att köpa en present till lillasyster som fyller år på sön. Hon kommer nog gilla den?


Kommentarer
Postat av: Gustaf

lov u anyvej <3

2007-05-20 @ 01:12:47
Postat av: Izabelle

yäs we dooo! :D

2007-05-20 @ 14:57:08
URL: http://roadtojoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0