Massa plugg, lögner och polisanmälan

Pfft trodde ja allvarligt att jag skulle ha tid med bloggen bara för att mitt bildarbete var klart? HAHA, bra skämt Elsa. Spankzthan (Spanskan) blev klar igår vid midnatt, nu sitter jag med engelskaarbete och senare ikväll ska jag börja skumma lite angående mitt so-arbete. Sen är det ett muntligt i bild, och skriva en låt i musiken, tyska- och fysikprov nästa vecka.

Bajs, kommer inte ens ihåg när mitt schema var såhär fullt sist. IGår hade jag nationella muntliga i ma. Gick väl sådär. Juste sen måste mina vantar och skjorta bli klara i slöjden också. Funderar på att gå ner till skolan för extraslöjd lite senare?

Aja annars så händer inte på mkt. X i vår klass som tjallade för tjejerna har inte synts till i skolan och han lär nog inte komma på ett tag. Kan ju inte påstå att killarna älskar honom sådär överdrivet mkt just nu.. Dessutom ledde hans rykten till polisanmälan på BÅDE Gustaf OCH Adam. Asså suck, det var inte ens dem.

Anmälan är baserad på "källor". Tsss vilka fucking källor? Källor som hittar på egna små lögner eller? Aja men det kommer gå bra, de har ju inte gjort något så behöver inte ens oroa mig för dem :-))

Men nu ska jag fortsätta läsa om Shakespeares liv. Wuuuuho... Schpännande..

Kommentarer
Postat av: Sofia Style

söt blogg :-)

2007-05-10 @ 14:50:02
URL: http://sofiacarlberg.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha tack ;))

2007-05-10 @ 16:39:13
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: adam

skolan slösar verkligen på

2007-05-10 @ 16:53:55
Postat av: adam

skolan slösar verkligen på polisens tid, att anmäla 2 oskyldiga, hoppas vi tas in på polisförhör, då kommer jag att skratta :o

2007-05-10 @ 16:54:29
Postat av: Chairmanwashing

Lively, fresh and designer
work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2008-02-18 @ 17:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0