Långlunch med omelett och en förvirrad blondin ;)

Mästerkockan Elsa slår till igen, har långlunch så passade på att gå hem och käka lunch :)).  Blev som vanligt en omlett med spenat och potatis i. Mums säger jag bara. Pappa var hemma och blev väldans förvånad över att jag kunde laga omelett;). "Det blir nog en mamma av dig också nån dag", Hahaha jag tar det som att min omelett såg god ut?

Har inte skrivit spec mkt eller ingående senaste dagarna. Varje gång man kännt kreativiteten komma så har jag fått öppna upp mitt bildarbete och skriva på det istället. Jag hoppas hon förstår hur många timmar det där arbetet har tagit mig. När jag inte skrev, satt jag och målade, googlade bilder eller redigerade bilden som jag jobbar med.

12 sidor blev det iaf till slut, dock var det ju bilder i som tog plats så kanske 7 sid text? Och till det ska stora målningen lämnas in och alla mina skisser osv. Hade bild nu på morgonen men hann inte klart med bilden så ska stanna en stund efter skolan.

Satt i korridoren som vanligt dock har pojkarna fått som vana att också sitta där:/. Aja det är väl lugnt antar jag, dock målade Adam på mig :( Inte snällt så jag gav tillbaka :D Gissa vem som vann?

Haha nu ringde Izabelle hon undrade vart jag var för hon har tröttnat på att vara i skolan, sen låste hon precis in sina nycklar i skåpet. Hon är min älskade lillklant asså.. Mnen nu ska jag städa undan och sen ta cykeln och möta henne och sen har vi goegrafi, SOOOOO EXITING, huh?

Kommentarer
Postat av: Gustaf

GUstaf Teh BEAST

2007-05-08 @ 16:04:54
Postat av: Elsa

Elsa is teh MÄSTERKOCK

2007-05-08 @ 19:23:22
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Ariveronika

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2010-06-28 @ 12:51:51
URL: http://ariveronika.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0