Kattungar och glassbilspojken som påminde om Jesse McCartney

Chupp nu har jag vart på landet och klappat kattungar. EXTREMT söta var de. Massor med kort som ingen orkar ladda över just nu.. Iaf så käkade vi god mat med färsk potatis till och till efterätt jordgubbar. Mums! Gosade massor med kattungarna som både kunde stå, gå, hoppa och rulla. SÖTSÖTSÖTSÖT! Vi var ute och spelade fotboll, stod på händer, gungade osv också, mys..

HAha gissa vad som händer när vi är ute mitt på landet och precis har käkat?! Jo glassbilen kommer. Först trodde jag de drev med mig men det var faktist glassbilen :D. Vi ungar kutade ut för att köpa glass och de stod läääänge och valde. Btw så var han som körde bilen väldigt söt och påminde om Jesse McCartney läskigt mkt. Blev en mixpåse tillslut, och som mamma sa; "Saknar jag dig en torsdag halv nio så vet jag vart du är.." Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: haha, stackarn

2007-05-18 @ 09:39:57
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0