Kalas och film :)

Nu har släkten vart här. Lillasyster blev glad över gitarren och har fört lite oljud för sig:)). Hon fick alla möjliga söta saker faktist, bland annat en servis ifrån farmor. Vi käkade tårta och gick sedan ut för att hoppa studsmatta. Det gjorde vi i någon timma och sen gick jag och de små in för att Joppe började blöda näsblod :/

Iaf så gick vi in och drack lite saft och sedan satte jag på filmen Madagascar som Joppe ä-l-s-k-a-r. Ninna var inte lika förtjust i filmen så när hon vart för rastlös så stack hon ut till Matilda och Piips. Någon minut senare ropade mamma att jag hade besök^o). Det var Adam som kom förbi.

Han tyckte typ synd om mig så var här för att säga förlåt. Haha gullunge. Iaf så han joinade oss och vi kollade vidare på filmen tills de små skulle hem. Vi skänkte Joppe en sparkcykel som han testkörde ute på gatan med mig och Ninna springandes bredvid.

Morfar skänkte mig en cykel också. Han hade hittat den och lämnat den till polisen men nu skulle han tydligen få tillbaka den och undrade om jag ville ha den. Yes please. Elsa "hjärta" cyklar. När alla hade gått gick vi tillbaka upp och kollade på Dukes of Hazzard.

Vem försöker jag lura? Nej jag kollade inte på filmen jag typ stirrade på mina naglar, käkade jordgubbar, gjorde konstiga små oljud, slumrade osv.. Mamma ropade ner för mat så Adam gick hem och vi fick goda fiskspett? Kom på nu att vi nog inte såg klart hela filmen? eller? Aja annars får vi se klart den någon annan dag^o)


Kommentarer
Postat av: Tommyastri

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2010-06-14 @ 13:14:11
URL: http://tommyastri.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0