Igåår

Inte mkt som har hänt sen sist. Igår var jag och mamma ute och letade efter en balklänning till mig. Någon som har några tips? Kollade in på Aksara och Scala sam någon mer liten butik med balavdelning men jag hittar ingenting..

Provade en ifrån Vila som satt rätt bra MEN det är ingen balklänning, det är en finklänning... Vill ha ett liv i något silkesaktigt och kjol med tyll. Men var hittar jag den då? Det finns ju ingen sådan. Hmm aja som sag tom någon har något tips så kan ni ju tjoa till...

Köpte lite annat grejs ist. Käkade vid typ söderhallarna(?), och for runt bland second hand affärerna där. Hittade även en strumpaffär som hade enbart strumpor i sin butik. I'm amazed. Blev jättesöta strumpor för min del.

Vi åkte tillbaka till hötorget (igen) och letade vidare, efter ett tag mötte vi upp Piips och moster Pia utanför Souk och gick och fikade på Coffeehouse by George som ligger kvar på samma ställe som det gjorde när Debenhams låg där med.

Visade min klänning för dem och måste väl påpeka det att alla butiksbiträden som vi träffade var supertrevliga. Hjälpte till och for runt och hade sig. sen åkte vi iaf hem, efter 6 timmar i stan. Ni kan väl gissa som fötterna levde eller ej?

Sen på kvällen gick jag, den lilla och Camilla ner och hyrde film och sedan hem hit och kollade. Jag tröttnade efter halva och övergick till att ligga och roa mig själv på golvet.. Sen kollade vi lite på Idol-auditions också, skuj.. Ikväll blir det nrj in the park med Nathlie, Izabelle, Adam och Gustaf. Wuho kan ju medela att tre utav oss kommer behöva lida igenom hela skiten. See you there!

Kommentarer
Postat av: Corneliusmathea

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2009-10-01 @ 08:17:46
URL: http://corneliusmathea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0