Flytta med farmor

Hellu, dagen idag flöt på bra. Efter bowlingen åkte vi hem, hämtade meine cykel på skolgården och cyklade hemåt. Hamma käkade jag MELLIS (JA jag vet att det är töntigaste ordet äveh men det skiter jag i, det är gulligt). Sen for vi iväg hem till farmor, idag var hennes flyttdag så vi har konkat grejjer hit och dit.

Det gick riktigt bra faktist även om mamma irriterade mig något extremt i början. När vi fått in allting promenerade vi ned till Scandic resturangen. Farmor bjöd på middag och jag tog nåt tonfiskspett med ugnsbakad potatis och tsatziki(jobbigt att stava). Vi hade iaf jättetrevligt.

När vi käkat upp åkte mamma hem medan vi andra gick upp till farmors lägenhet, käkade vindruvor och kollade på Snooker, farmors favorit"sport". Hon kan hur de alla spelar och kan tillochmed namnen på kommentatorerna :O. Min farmor är SÖT!

Kommentarer
Postat av: Nilstindra

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2009-03-13 @ 12:27:58
URL: http://nilstindra.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0