Finnutrotaren 10tusen, eller?

Jo jag vet vad jag har gjort mer. Sminkade av mig med rengöringsservetter som sved så fick gå och göra rent med min vanliga sminkborttagning efteråt. Sen scrubbade jag ansiktet och la på tandkräm på ett par finnar. AJAJAJJJJ vad det sved, det var något otroligt. Var helt tårögd och det liksom sved och brände om vartannat.

Tog bort det efter ett tag, med vaddå? Jo med spritservetter. Japp kan ju meddela att det sved som attan det med (men faktum är att tandkrämen var nog värre) och sen körde jag på nåt finnborttagningsmedel från Garnier. På riktigt, tänk vad jag skulle göra med mig själv om jag hade akne. Ja skulle typ ha sönder mitt ansikte totalt, de som har det tycker jag väldigt synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0