:):(:/:D

Jag är duktig, satt kvar i två timmar efter vi hade slutat på tekniken och hann därför med att fixa innerväggar till vårt hus. Dock måste vi tapetsera och klistra fast dem. Skulle gärna fixa fönsterkarmar men det hinner vi nog inte. Sista spanska lektionen idag btw :D:D:D, fick tillbaka arbetet, gick inte alls bra menmen...

Strax så ska jag packa för imorgon ska jag sluta tidigare och sticka ned till båten och sen åker vi ut till Högböte; Asadon. Fan vad jag längtar, kan inte förstå att det gått ett år sen sist.

Men jag+packa=packning för en månad även om vi bara ska vara ute fre-sön. Hmm får se om de har internet där ute i sånna fall kanske jag skriver något litet om hur underbart det är ;)

Kommentarer
Postat av: Askungen

Vilken turkosklänning tänkte du på? Hon med tjejerna eller hon med sin pojkvän?

2007-05-31 @ 19:11:00
URL: http://askungengwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0