What did I get?

Jahapp, lovade förut att jag skulle räkna upp lita av vad jag har fått nu när jag fyllt 16 så here it goes:
-Paris Hilton parfym Heiress ; Pizzabelle och Pattalie
-Pengar till gymkort; pappa
-Rosa underställ, Helly Hansen; Familjen
-2 nagellack, rosa och ljuslila; Philip, Malin m fam
-2 läppglans rosa och mörkcerise; Philip, Malin m. fam
-Biocheckar; Erik och Johan
-Something pink, tvål; Johan och Erik
-Parfym Calvin Klein, Eternity(?); Stephie
-Juicy Tube Pop,  Berlingot; moster m. fam
-Silverörhängen, ringar och andra; moster m. fam (dvs Piipen)
-Plånbok från Esprit; mormor och morfar
-Pengar; mamma och pappa, Oscar och Eric, mormor och morfar & farmor 
-Fotoram (som byttes mot boken "chic"); lillasyster
-Städgrejer; mor
-Koppar och silverskedar, släktklenod; farmor
-Rosa kofta; familjen

Hmm har väl förmodligen glömt något som vanligt men aja. Hmm, får återkomma om ikväll imorgon, just nu orkar jag inte :P Jo jag fick blommor ifrån massa olika personer också!

Kommentarer
Postat av: Conradnikita

Keep up the good work.

2010-02-08 @ 09:09:49
URL: http://conradnikita.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha det var inte dåligt,luktar paris hilton perfymen gott? :)

2010-02-08 @ 09:44:29
URL: http://dahbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0