Uuurk, skoköp och guldarmband

Blogg .se gör mig galen. Funderar på att sluta skriva helt. Känns rätt värdelöst näär det ALDRIG är något som funkar. Aja får väl hålla ut ett tag till iaf. Idag skulle vi som sagt gå på Friskis och Svettis. Tror ni att det blev av? Självklart inte. Missförstånd som vanligt så Jossan och jag kom försent. Vi kom fram till att vi får hänga på Fanny som kan det där någon gång istället.

Iställer drog vi vidare till Vällingby, jag köpte ballerinorna ifrån Indiska och sen kollade vi på skor. Jossan som är lite kräsen hitttade såklart inga. Jag kollade på älsklingarna ännu en gång. Vi båda insåg att ingen av oss ägde nåt bibliotekskort numera (någon har slarvat bort mitt..). Så vi ick upp till biblioteket och fixade nya och lånade böcker. Kokan inte på rak arm säga vilka jag lånade men det var bl.a. Djävulen bär Prada och Saffy's Angel. Hoppas att de är bra.

I eftermiddags kom farmor över med en kladdkaka. Jag käkade MASSOR, den var supergod.. Hon tog mitt armband som jag fick av hennes bror när jag döptes och hon skulle se om det gick att förlänga det. Jag har way too fat handleder..Nu ikväll ska jag ringa Jossan och se om hon har överlevt.

Kommentarer
Postat av: Izabelle

hahah, det kanske är DU som har slarvat bort det? ;)

2007-03-04 @ 00:47:36
URL: http://roadtojoy.blogg.se/
Postat av: piipen

Ja läser Djävulen är prada, o ja tror faktist att ja läst saffys angel :)

2007-03-04 @ 08:51:40
URL: http://piipen.blogg.se
Postat av: Elsa

Izabelle: Nej, det försvann medan jag var i Polen. Jag hade lagt det på köksbänken och när jag kom hem så var det boooorta :P

Piipen: Är de bra? HAr börjat på Saffy's Angel. Den verkar....lite udda...

2007-03-04 @ 11:09:14
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0