Träningsvärk, sol och musik

Hahaha jag kan ju berätta att mina stackars ben är lite smått mörbultade. Men jag överlever, idag börjar vi inte förrän 12.15. Me like hemstudiedagar. När jag gick upp vid nio hoppade jag in i uschen på en gång, det är så varmt så jag kunde ducha 'sommarkallt'. Åååååh mysigt. Solen ligger på i badrummet och gör det till en bastu.

Ska snart in i badrummet igen för att sminka mig, men vet inte riktigt om jag vill det idag. Skulle ju vara mysigare att gå utan smink och på så vis kunna sola. Tåls definitivt att tänka på..

Vi böjar efter lunch som sagt och då är det mentor, syslöjd och sen tyska. Hmm, undrar om vi hade någon läxa, förra gången jag var där hade vi ju haft matteprov innan så hela jag var liksom i något slagt avstängt läge. Kommer inte ihåg så mkt.. Har för mig att jag ska lära mig det som står i skrivboken, Apfelsine, Apfel, Banane osv. (Min stavning, mitt problem!)

Aja right now är det musik som gäller, har för mig att jag fått låten från Adam. (Ingen aning om vad den heter heller så måste klicka upp min mediaplayer för att kolla..) Heter tydligen "3 days grace - The animal I have become". Aja den är bra iaf.


So what if you can see the darkest side of me?
No one will ever change this animal I have become
Help me believe it's not the real me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0