Toaletter är inte bra för blondiner med pucklar på näsan

Idag har vart väldigt vanlig. Nästan läskigt vanlig. Först var det gympa. Hade någon "motorik-stafett", jag körde med Ellinor och det gick väl helt okey. Lite trampolin, kullerbyttor och plint. Efter var det SO. Vi håller på med ekonomi och får därför "starta ett eget företag". Jag jobbar (jobbade?) med Henrik men han verkar dumpa mig så jag värvade Ellinor istället.

Vi startar en skoaffär. Det ska vara klart imorgon, lär inte gå menmen.. Sen var det matte, vi har prov på fredag så det var mest prat inför det. Gjorde problemlösningen, det var något om broar och öar. Rätt rolig uppgift, gör bara de som jag tycker verkar roliga/intressanta. Egentligen borde jag nog göra alla. Men palla lägga ner tid.

Lunchen var jag med killarna (det är inte så ovanligt att se mig med dem längre, vart är världen påväg?!) Kiosken för tuggummi. So i datasalen. Vi höll på med fonder och aktier så jag kände mig rätt hemma efter praoen på Nordea. Har lite knöl med vad en option och vad en obligation är. Min lärare och de på Nordea talar emot varandra.. Klurigt.

Mellan So:n och Svenskan lyckades jag bli inlåst på toaletten inte en, utan TRE gånger!! En gång själv, en gång med Henke och sist men inte minst Maxi. Snacka om att jag är älskad!! Dagens disskutionsämne har varit min puckel på näsan. Det kommer komma bild senare om ni har (o)tur. Vissa ser puckeln och vissa inte. Har bvart tvungen att sitta med handen framför näsan i stort sett hela dagen.

Nu är det mat men jag är inte hungrig. Hmm, får nog gå ner ändå. Byebitches puss

Kommentarer
Postat av: Elsa

Haha vilken dag :D

2007-03-06 @ 08:31:52
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha jaa, men som sagt det var en rätt vanlig dag. Blev instängd på toaletten idag också :P;);)

2007-03-06 @ 21:49:38
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0