SOUK, ömma fötter och ny klänning

JAg misstänker att mina fötter kommer trilla av... Idag åkte jag som sagt in till stan för att kolla in SOUK. Det var en jättesöt galleria, lite för mycket folk dock. Pashion var mkt större än deras förra lokal så jag har insatt att där kommer jag nog att bosätta mig. Det var dessvärre lite mysigare i förra. Då var det nästan ingen som visste vad Pashion var och man fick en helt litet sminkparadis för sig själv!

Hittade ingenting, var även inne på HM och runt lite överallt men hittade INGENTING. Så jag åkte hemåt fast fortsatte emot Vällingby. Vällingby är lite kaos just nu. De rear på Harges, Jarmeus och Kicks samtidigt. Muy bien alltså. Inne på HM's barnavdelning hittade jag en ursöt rosa bomullsklänning. väldigt kort dock men kan ha den i sommar iaf.

Promenerade ner till ÖB för att titta lite och insåg att jag glömt köpa nagellacksborttagning så det inlöptes också. Sen gick jag till Råckstå och tog tunnelbanan hem. Var här hemma och pestade ner min familj. Kollade även på någon film som faktist var väldigt bra.

Hela filmen handlade om EN basebollmatch. Men ändå lyckades de liksom väva in ett tjugotals personers liv i filmen även fast man aldrig lämnade arenan.. Hmm, det är nåt fel på mig nu på sistone, jag gillar att jogga och kolla på film.

Sen nu vid åtta bestämde jag mig för att ta en långpromenad, så jag promenerade runt i SÄ, NÄ och runt lite varstans. Var ute i två timmar och det får jag betala för nu. Mina fotsulor gör så fucking ont!!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Souk låter så häftigt! Ska kanske dit i veckan :D

2007-03-25 @ 16:07:06
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Izabelle

Oooh, när får jag se klänningen då? ;)

2007-03-25 @ 17:04:26
Postat av: Elsa

Elsa: Haha det är väldigt fint faktist. Ska nog dit med en kompis imorgon också, eller det beror på..

Pissabelle: Hmm när du känner fört?

2007-03-25 @ 17:34:39
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Fredrika

Jag var på Souk today :) De fa ju jätte fint där :) pashion var jätte gulligt

Men vaddå fel på dej? Se på film e ju jätte kul, jag antar att du helt enkelt håller på att bli normal :S

2007-03-25 @ 18:31:13
URL: http://piipen.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha aa, me like Souk MUCHO!!
Haha jo, vart är världen påväg om Elsa håller på att bli normal :P?

2007-03-25 @ 20:01:28
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0