Sommarjobba?

Jag har STORA problem (inte bara matteprovet som är imorgon, panik). Den stora frågan är OM jag vill sommarjobba. Självklart är det väldigt bra och pengar säger jag aldrig nej till. Men då kommer jag ju att missa en månad av båten. Jag älskar ju att åka båt...

Hur ska detta gå? Har kollat runt lite. Det jag skulle kunna tänka mig är att jobba på dagis eller på ålstensmacken.. På Ålstensmacken är jag nog dessvärre för liten för att jobba på. Men pappa känner snubben som äger den tror jag och det skulle ju kunna göra det hela lite lättare. För tänk vad skönt att jobba där, man typ sitter eller säljer glass till barnen på båtarna, lägger till båtar och sen annat skrot också såklart men ÄNDÅ. Solbränna is what I want!!

Samma sak med dagis, vara ute hela dagarna och leka med barn. Förlåt men var är det jobbiga? Men då måste jag offra båten.. Ska höra med mor och far..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0