Solsken, sommartankaroch inköp...

Ååååhh, ni anar inte hur mysigt jag har det. Jag sitter i min soffa med ansiktet i solen. Det värmer inte sådär jobbigt mkt som det kan göra ibland på sommaren utan detta är enbart JÄTTESKÖNT. Bländad? Jaa, men ack så skönt. Den börjar gå ner snart och hela upplevelsen känns som i  somras när man satt och väntade på att pappa skulle grilla klart oxfilén och sen skulle vi äta ute på altanen, så känns det.

Dessvärre tror jag nog att det dröjer ett tag innan vi käkar ute. Men man kan ju hoppas? Idag började med gympa. Det var väl helt okey, körde lite bolllekar, var lite lagom skoj. Sen var det So, Göran babblade på om inflation och hög/låg konjuktur. Matten fick vi tillbaka proven. Gick helt okey, men det bryr vi oss inte om eftersom det bara var G-prov.

Lunch med Jerry, Elli och Jossan. Övergav dem för Camilla och rasten ägnades åt att typ bubbla om allt möjligt skit "Men jag pissa ju för faaan!" Svar: Ja jag är pinsam. So och svenska inge höjdare men man överlever. Göran har börjat bli bitchig mot oss. Fattar inte vad vi har gjort honom (förutom varit föjävliga mog honom i 3½år)?

Mentorn var allmänt trist. Alla hatar numera mig eftersom jag påpekade att vi aldrig gör någonting i skolan. Fick min frånvaro från förra året vilket visade att jag inte alls varit frånvarande från biologilektionerna. Fan jag måste verkligen prata med honom. Efter vi slutat stack jag och Linn in till Vällingby. Jag köpte Naomi Campbells parfym för ynka 99 kr och sen for jag vidare in till stan där jag lämnade tillbaka en sak på Åhlens city.

For till V-by en gång till för att köpa boken Chic (den var slut i stan :-/) Och sedan hem igen!

Notera: Detta postade jag vid 4-5 men eftersom blogg.se är ren idioti så publicerades det inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0