Smidiga Elsa slår till igen

Haha smidig som jag är så råkade jag klicka upp en länk i fönstret där jag skrivit ett inlägg. För en gångs skulle var det inte Blogg.se's fel. Hahaha. Aja var iväg till Vällingby som sagt och köpte present till Josefinaren. Måste dock iväg imorgon också eftersom vi var lite oeffektiva. Haha nu är ni allt bra nyfikna på vad hon ska få :P

Morgonen började med biologi, fick se någon film om genetik som svamlade på om att tonårskillar bara tänker på sex hela tiden, misstänker att filmen kommer från F.I. eller nåt. Den varade bara i 20 min så vi hann inte bli totalt hjärntvättade. Sen var läraren snäll och sa att vi fick plugga inför SO-provet. Fick se mitt biologiprov också, det var inte någon rolig historia det. MVG-, mest för att jag inte hade skrivit mitt svar på rätt ställe -.-. HAN GÖR MIG SÅ EXTREMT TRÖTT!!

SO-prov  -> Inga kommentarer... Sen var det fysik, atomfysik. Rätt skumt men tror ändå att jag förstod allt :O. Tjejerna i min klass hatar nu mer mig (Haha spec. en tjej called äcklet). Haha aja om ett par månader så slipper ni mig och jag er, skönt va :D:D:D:D? Känn er älskade!!

Lunchen bestod av knäckebröd con agua. Mycket gott, Wasa sport heter det och förstår inte hur jag har lyckats missa det innan? Sen stod jag ute i solen med pojkarna som eldade saker. Är så stolt över er killar! Spanskan var det film som gällde, rätt skönt men fattade typ 30% av filmen... Jag och Philip lyssnade på min mp3 istället och han körde några "stampa med Leeroy" moves. So HOT Philip!!!

Svenskan var rätt trist som vanlig men vi älskar dig ändå Göran!! Höll på med ordbyggnad vilket jag tycker är rätt så genomtråkigt. Vi slutade och jag tog cykeln hem för att ringa till Philip1 och höra om han skulle till Bromma idag. Ringde tydligen och väckte honom vilket betydde att det var kört. Så jag tog cykeln ner till islands för att möta Pissabelle.

Åkte in till V-by och fixade present till Jossan och nu är jag hemma igen!!


Kommentarer
Postat av: sneakiiiiie

visst är det roligt att bränna saker elsa? jag vet att du innerst inne är en pyroman! :oo. Kom igen erkänn jag vill bara ha ett "ja" ! :]

2007-03-29 @ 22:03:05
Postat av: Elsa

Haha jo men självklart, jag älskar ju att bränna saker *not*. Eller är rätt bra på att bränna mat på spisen, räknas det :P?

2007-03-29 @ 22:09:24
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Klara

haha, mina kompisar älskar också att bränna saker, inte lika kul när de upptäcker hur kul det är att kasta brinnande tändstickor på en, XDXD

2007-03-30 @ 16:36:40
URL: http://klarasundsvik.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha usch, hoppas de inte läser det. Får jag tännstickor på mig då kommer jag lacka ur totalt:P

2007-03-30 @ 17:23:56
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Fredrika

träävligt... :)

2007-03-30 @ 18:19:47
URL: http://piipen.blogg.se
Postat av: Elsa

hahaha tändstickor menar jag förstås. Hahaha 'tännstickor' :P

2007-03-30 @ 22:55:27
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0