Skoltröja; Öfverklassbitch?

Hmm, ska beställa skoltröja nu ikväll. Det blir en svart tror jag. frågan är vill jag ha något tryck på min luva? Har några förslag; Bitch, Öfverklassbitch, (mitt efternamn som jag inte tänker skriva ut), Bögholm, Blondie eller Elsa. Det lutar lite åt "Öfverklassbitch" faktist. Det är de dom kallar mig i min klass enda sedan Johan Ekman kallade mig "överklasstjej från Ängbyhöjden". Skulle vara så himla klockrent om jag köpte en tröja med texten Öfverklassbitch.

Mamma gillar inte idén, but hey, who's gonna wear it?! Ska höra med far vad han tycker. han har en tendens att få alla mina idéer att låte korkade. Hmm, nu ska jag plugga biologi, har prov imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0