Psykiska störningar, pannkakor och pokémon-linne enligt egen design

Hmm stack ut och sprang ett tag, var väldigt skönt faktist. Dock misstänker jag någon psykisk störning i min hjärna som gör att jag vill springa? Aja iaf sen har jag ännu större problem, orkade inte mer än 2 pannkakor till middag. Jag brukar kunna äta hur många som helst och nu tog det stopp efter två. Koooooomigen vad är jag för mes som inte orkar mer än två pannkakor. En utan något på och en med lite socker på.

Engelskauppsats idag. Gick inge vidare. Lunchen spenderade vi (Jag, Camilla och Pissabelle) hemma hos mig och kollade tidningar+skolkatalogen. tillbaka och hade mentor och sedan slöjd. Jag sydde en pokémon tubtopp och Izabelle en tubklänning (?). Iaf så fick Emelie måla en Pickachu på den för att jag ska ha den på Pokémondagen (VI ÄLSKAR MAX SOM GAV OSS POKÉMONVECKAN!!!!)

Tyskan var lugn, tittade mest på någon film. gick hem och nu pluggar jag ekonomi för hela slanten..

Måste påpeka hur störande det är när folk skriver hej till en på msn eller pa och sedan inget mer. Jo men självklart svarar jag men palla att det är JAG som måste hålla uppe konversationen, sry bithces ain't gonna happen!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Jao, det e jobbigt..

2007-03-28 @ 20:28:46
Postat av: Garfield !

det är min pokemon linne ffs

2007-03-28 @ 22:33:33
Postat av: adamski

EH?!?! jag skriver bara Hej LIKZOM!!! VAFAN!! FAN TA DIG !! :@@@@

2007-03-28 @ 23:07:06
Postat av: Elsa

Piip: Haha aaa, mitt liv är hårt, eller nåt..

GameboyGurra: NEJ DET ÄR MITT POKÉMONLINNE

Adam: öh va?

2007-03-29 @ 14:33:28
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Nikolaijennifer

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2010-04-29 @ 11:03:15
URL: http://nikolaijennifer.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0