Presenter till far, våfflor och bad

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Aja idag var mysig, gick upp vid tio (nu är det ju sommartid) och grattade pappa som fyller år. Det var därför jag flängde runt i stan osv igår. Köpte en stickad tröja till honom och sån där Marabou 70%choklad. Han blev glad iaf och hade tröjan på sig nu under dagen:-).

Städade mitt rum typ hela förmiddagen vilket var smärtsamt då mina fotsulor gör superont. Aj aj aj... Iaf så kom det lite släkt klockan tre. Dock inte från mammas sida utan bara från pappas eftersom pappa är osocial och egentligen inte ville ha folk här alls.

Iaf så hade vi det mysigt, till lunch blev det våfflor såklart. Jag, Lillasyster, Lollo (kusinen) och Edvin (kusinens mammas pojkväns barn) gick ut och hoppade studsmatta. Det gjorde vi till ungefär fem då de skulle hem. Hade iaf jättetrevligt.

Till mat fick vi thai och har nyss tagit ett bad :). Överdoserade dock badprodukter; en halv flaska skum, 6 badkulor och 2 badbomber. Det var åminstone skönt. Sen tog jag med mig hörlurarna och satte på en bra spellista så jag fick höra bra musik samtidigt. Eller ïaf tills lillasyster kom till datan och började mixtra med min lista.

Måste nog ta och måla naglarna.. Återkommer

Kommentarer
Postat av: maria

åå jag käkade inga våfflisar. men va gott det måste ha vart. känns väldigt vårigt med våfflor!!! hoppas det av gott.

ciao!

2007-03-26 @ 15:57:49
URL: http://mariasmode.blogg.se
Postat av: Elsa

Jaa verkligen, men du kan väl ta igen och käka våfflor typ idag?
Gud vad skönt det är ute just nu :):):)

2007-03-26 @ 16:15:04
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0