Ojojoj, Elsa har fått någonting gjort på sin dag!!

Helluw, nu är jag hemma efter en hektisk dag. Hihi, kanske inte hektisk men till och från så blev det lite ont om tid. Gick upp som vanligt vid sju för jag pallade verkligen inte duscha även fast mitt hår såg ut som crap. Torrshampoo är min bästa vän. Torrschampoo+ballerinaknut+hårnålar+hårspray är en lyckad kombination!

Ner till skolan och hade muntligt engelskaförhör. Nationella. Var väl helt okey, insåg efter att mitt uttal lät som en kossas men var nog för att jag skulle överrrrrarrrticuuuleeeerrra. Hahah. Aja so trist as usual, förstår inte hur vi kan ha so typ varenda dag?!!

Biologin fick jag snacka med läraren angående mitt prov och idag hade han ändrat sig och sa hu att jag inte skrivit ett tillräckligt bra svar. Argh, bitch!... Lunchen var lång så jag följde med Elli ner till Islands. Max rånade mig på pengar aå jag köpt en glass av det som blev över, gottgott.

Sen var det en timma pokémonbjäbb. Jag satt uppe med killarna och tjejerna i D :). Vi hade Ninnas fanclub eftersom hon gått vidare i våran Pokémonfrågesport. Så där satt vi en bra bit in på matten och sen fick vi till slut gå tillbaka till klassrummen (missuppfatta inte, jag gillade vår pokémondag)

Gympan snackade vi kost och sen tog jag (Adam) cykeln till Islands parkerade där och sen tog jag t-banan till V-by. Hittade ett par supersöta örhängen till Jossan som jag köpte. Sen så köpte jag en TJOCK silverkedjearmband. Muy bonita.

Åkte hem och superspeed in i duschen och fixa iordning mig. När jag skulle stryka min klänning så spottar strykjärnet ut bruna fläckar på den... Jag får panik och mamma fixar. Åkte kommunalt med Pissabelle till Jossan där vi blev mottagna med välkomst drink. Jossan hade fixat det jättefint och jag upplevde det hela som lyckat iaf.

Josefinaren skulle vidare till annat söderberga så när Jerry och co. kom så åkte vi tunnelbana med dem hem. Sen nu är jag hemma. Misstänker att jag såg Adam och Gustaf vid skolan? Aja pallade verkligen inte stanna och kolla, jag blängde som fan däremot. Pinsamt det var säkert inte dom och så glodde jag som fan på främlingar...

Kommentarer
Postat av: Guuuustaaaaffffffff

JO det var faktist vi ! XD vi brände Hakkors o skit på barackerna med bensin XD jag adam philip o mattias !

2007-03-31 @ 15:16:06
Postat av: Elsa

Men Gustaf då... Blev det bra :P;);)?

2007-03-31 @ 16:14:34
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0