Läxförhör, sol och motion?

Towday har jag inte gjort mkt. Började med bild vilket alltid är lika lugnt och skönt. Målar på lite och pratar med folk. Bildläraren typ avgudar mig eller nåt så jag behöver mest sitta. Har iaf börjat skissa på min målning. Sen ska det skrivas en uppsats till också men det är chill (HJÄLP nu låter jag som Izabelle >-<)

På spanskan hade vi ett oförberett läxförhör. Tjoho hej jag kommer få IG i sp. Philip klarar sig iaf :P;);). Lunch bestående av 1½ knäckemacka och äpple. Gottgott :)). Sen satt jag mest och pratade med flickorna om fredag (tjejmiddag, hurra Josefinaren). SO var trist, vad förväntade jag mig?

Musiken var bäst på länge, vi ska göra egna låtar så vi satt ute i solen och rimmade och hade oss. Eller jag satt inte jag stod med linnet uppvikt och solglasögon. Efter Love upplyst mig om att vaktis hade glott på min röv så kavlade jag ned linnet igen och satte mig i skuggan. Men skönt var det iaf!!

Svenskan höll vi på med prefix och grejer. Satt inne i lilla rummet idag igen. Vi jobbar rätt bra, tror Göran är mkt stolt över oss! Sist engelska då jag och Philip sökte info om Shakespeares, gick väl hyffsat tills jag och långpatrik började slåss sen var vi lite ofokuserade.

Gick hem och satt på altanen en stund, försökte hitta mer info till engelskan men hittade inget mer tyvärr. Kan inte hjälpas, kan ge det slavjobbet åt Philip;);). Sen har jag joggat också. Usch blev äckligt varmt så satt upp tröjan till magtröja med en tofs., brukar aldrig träffa folk jag känner så tänkte att det inte gjorde något. Men självklart träffar man en granne, en annan granne och sen självklart......Min mentor Göran.. USCH OCH FY!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tycker du verkligen att ja ska de:P Men ja har bara en och den är bakifrån:D men ja kan väl vara snel hest.. Jag antar att ja inte har nått val med tanke på vilka bilder du har på mig:S
(h)

2007-03-27 @ 20:42:59
URL: http://hultkvinna.blogg.se
Postat av: Elsa

Wohooo. Gillar inte bilder på meine fläsk

2007-03-27 @ 21:21:04
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0