Flum, trams, prov, glass osv

Haha äntligen funkar det att logga in för mig. Bloggen diskriminerade mig ett tag och vägrade släppa in mig men nu är det lugnt. Idag var en bra dag faktist. Riktigt bra. Gympan hade vi styrka, det var roligt, jag gillar styrka. Är inte så mkt för springa, hoppa, studsa.. Men det var iaf roligt, dock gjorde vi inte så spec. ansträngande saker (kommer säkert få träningsvärk bara för det).

Sen var det So, jag och Izabelle satt mest utanför och garvade. Hon hade mkt nyheter ska ni veta. det går tydligen rykten om att jag är kär i Gustaf. Och bara så ni alla vet så är jag SUPERKÄR Gustaf. Så sprid det till ALLA ni känner, och så är jag nog kär i Max, FejkPatrik, Julian och Love samtidigt också. Jag är kär i ALLA.

Hmm så vi typ skrattade VÄLDIGT mkt. Sen hade vi en allmänt flummig dag också.. Har haft massa roliga saker att prata om vilket resulterar i rätt mkt....jaaaa.....intressante disskutioner:

Izabelle är numera blond:
Elsa - "Izabelle din hårfärg har gått rakt igneom huvudet på dig!!!!"
Izabelle - *fasansfullt uttryck* "VA VADDÅ, VART?!?!!!!!!"

Elsa och Izabelle har tidigare disskuterat något som vi fått höra från en kompis mamma:
Izabelle - "Jag ska berätta en sak för dig sen"
Elsa - "Handlar det om någons mamma?!!!!"
Självklart hör typ halva klassen det sista och hela klassen typ stirrar på oss...

Mer än så får ni faktist inte höra. Ni fattar nog nada men ändåå, måste anteckna sådant så  jag kommer ihåg det senare i livet;). Sen var det matte. VAr jättenervös och visste som sagt redan innan att jag inte gjort bra ifrån mig. Men fick tillbaka det och var inte så extremt dåligt så jag grinade lite grand. Max tittade lite konstigt på mig och förklarade att det faktist var ett rätt bra resultat, haha I know Max. Chocktillstånd=tårar typ :P

Lunch, So och sen svenska. Jag och Izabelle jobbade på svenskan och sen kom även Adam och Gustav in i vårt lilla rum och "arbetade" med oss (Elsa slår upp, Izabelle och Adam skriver av och Gustaf väger på stolen). Pissabelle och jag gick hem till mig och käkade Thai ifrån igårkväll. Gott:)

Självklart satt vi ute och käkade i solen och njöt i fulla drag. Efter ett tag tröttnade jag på att snacka skit så vi åkte ner för att köpa glass:):):). Käkade glassen "Girlie" som smakade typ underbart. Smakade faktist lite läppglans, me like MUCHO. Hann med dagens motion också, cykla till Ängbyplan från Islands och sen gick vi hem.

Hon käkade här och efter ett tag skjutsade jag ner henne på min kaera cykel. Känner i benen från när jag cyklade hem sedan..


Kommentarer
Postat av: Karin

haha glömde det alternativet:)

2007-03-27 @ 19:29:17
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Felicia

Låter som en toppendag enligt mig :)

2007-03-27 @ 19:42:53
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: Elsa

Karin: Haha för mig är det det enda rätta :P

Felicia: Haha joo, jättemysigt. Man blir så glad av sol :))

2007-03-27 @ 19:58:44
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0