Elsa >hjärta< Pashioncosmetics

Btw så fick jag precis ett mail ifrån Pashion. De öppnar ju som sagt i SOUK den 23 Mars. De meddelar att de ska få en större butik och därför kunna ta in smink från flera olika märken. Så de kommer sälja bl.a. Jelly
Pong Pong, Nouba, Rock Hard Cosmetics, Blinc, Eyeko, Liparazzi,Youngblood, Glamourflage, Ole Henriksen, Anatomicals, Suki, Boss Lady och Savon De Marsielle. OMG, Har jag sagt att jag Ä-L-S-K-A-R Pashion?

Iaf så måste jag verkligen dit på deras invigning. Hmm, nu blev jag sugen på massa olika smink ifrån de där märkena. Hmm, dags att börja spara.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vet du vilken tid invigningen kommer att vara? Svara gärna i min blogg!

2007-03-18 @ 16:49:32
URL: http://lollizfashion.blogg.se/
Postat av: Geirtina

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2008-10-16 @ 14:33:57
URL: http://geirtina.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0