Båtmässa för hela slanten

Hmm, idag var jag och mamma på båtmässan :). Måste jag påpeka att jag älskar det? Hela A-hallen luktade båt(dvs plast). Gick runt och luktade som bara den och kan knappt vänta tills Trulsa ska läggas i. Då ska jag ta ledigt från skolan och följa med :D. Var inne årets modell av Trulsa. Den var pytteliten, okey hon är en fot längre men ändå?! Allting var liksom ihoptryckt och inte snyggt nånstans!!!

Smart som jag är *not* så tog jag på mig mina nya gympaskor. Ja men självklart fick jag skavsår och trippade fram i flera timmar. Efter typ 3 h kom mamma på att hon hade plåster i väskan så då gick det bättre :-). På mässan mötte vi upp några båtkompisar som vi gick runt med. Kollade runt på lite allt möjligt, fikade och klappade på rep (förutom jag som vägrade).

Vi åkte hem vid fem då hade vi vart där i kanske fyra timmar så vi var klara. Åkte hem och mamma ringde till pappa som hade vart på närakuten och därefter blivit skickad till St. Görans. Men han kom hem till middagen. Vi fick varma mackor och efter fick vi chocoladefondue. Gottgott.

Kommentarer
Postat av: piipen

Va hade hänt me din gubbe? :P

2007-03-11 @ 07:47:28
URL: http://piipen.blogg.sen
Postat av: Elsa

Näe han tror att han har fått nåt skit i benet, kan förklara mer på msn sen..

2007-03-11 @ 11:53:08
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: piipen

gör d..

2007-03-11 @ 18:28:19
URL: http://piipen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0