BAJSDAG

Är hemma nu på vår långlunch, pallar inte av trycket i skolan. Tycker att jag hör ordet matte hela tiden. Engelskan var lugn och avslappnad. Efter det så är det lite suddigt. Har kommit på en bra metod för att inte gråta, men den avslöjar jag inte för då kommer ni att tycka att jag är knäpp(are)

Så jag har grinat rätt lite om man jämför med hur mkt jag skulle grinat annars. Jag klarar inte av det här med prov. Nu länns det som om jag behöver kräkas... Vad tror ni? Att jag mår illa av två knäckemackor och ett äpple eller att jag är fruktansvärt nervös? Jag tror det senare alternativet....

Kommentarer
Postat av: Williamthale

Nice site, keep up the good work!

2010-06-25 @ 14:08:42
URL: http://williamthale.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0