Simpsons, städa och makaronipudding :)))

Idag har jag inte gjort någonting nyttigt :P. Eller jo jag har lärt mig koka ägg och bokat biobiljetter för mig och Philip i Vällingby. Vi ska se Simpsons-filmen :D. Så den ska vi gå och se imorgon :))!

Sen så har jag hjälpt mamma att städa i bokhyllan, vi har hittat massa konstigt grunks... Vem visste t.ex. att min mor var en geek en gång i tiden som samlade på sig massor med frimärken "i hopp om att hennes barn skulle bli intresserade av det"

Har städat lite i mitt eget rum också och lollat runt lite med hantlar och sånt där gummiband. Nu ikväll ska vi på middag hos farmor och jag har fått önska mat;). Eller rättare sagt jag bad vääääldigt snällt om vi inte kunde få makaronipudding. Gah har inte fått det hos farmor på jättelänge, favoriträtt!!

Haha lästa vad jag skrev överst och måste ändra mig till att jag har gjort massa nyttigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0