Simpsons, Söderberga och kusin L

Bwaha var med Philip och såg Simpsons the movie. HAhaha den var jätterolig, kändes dock väldigt skumt att kolla på dem på bio (inledningen säger allt) när man är så van vid att sitta och glo på dem hemma.

Innan så käkade vi iaf på donken och sen åkte vi omkring lite här och var:). Efter  filmen åkte vi hem hit och pissade och sen ringde vi till Elli som vi åkte och träffade i Söderberga:)). Sanna var där tambien, har saknat dem båda muchomucho!

Philip skjutsade hem Elli och mig och hon bjöd över mig på film. kollade en stund men sen vart jag tvungen att gå. Idag kl 9 går bilen mot Täby -.-'

Tidigare idag så kom farmor, faster och lilla kusin Lollo över. De lämnade Lollo som fick hoppa studsmatta, hänga med på cykeltur, leta sniglar osv. med oss. Faster kom tillbaka för att hämta henne men de stannade på middag ist, men då hade jag och Philip redan stuckit.


Kommentarer
Postat av: liss

hajsan jag va på högböte eller va de heter och träffa erik o din lilla hund! känner inte igen dig

2007-07-31 @ 14:44:45
URL: http://moorelly.blogg.se
Postat av: Elsa

Hahah okej, Högböte is the shit! Hahaha så du träffade min hun Erik också? känner ni varandra?
Haha hunden är dock inte min men skulle gärna ta honom ;);)
Haha känner inte igen dig heller så det är lugnt ;)

2007-08-04 @ 00:04:57
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Haakonagathe

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2009-01-13 @ 17:13:15
URL: http://haakonagathe.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0